torsdag 22. desember 2011

Ønsker alle lesere på bloggen min en GOD JUL og et GODT NYTTÅR!

2 kommentarer:

  1. Veldig bra blogg. Er 22 år og har hatt selektiv mutisme fra jeg var 4 - 16 år.Det begynte når jeg startet i barnehage. Kjenner meg igjen av mye av det du skriver.
    Det du skreiv tidliger om å bytte miljø så vil jeg bare si det var det som skulle til for at jeg ble bedre. Hadde nok vært på samme plass hvis jeg skulle vært i samme miljøet. Det er veldig tungt å ha den diagnoen så håper virkelig dere får det bedre og at dere får god hjelp.
    Til meg var det ingen som forsto hva som feilet meg og ble sint for at jeg ikke klarte å snakke.
    Er veldig glad for at jeg er bedre. Klarte etterhvert å begynne på bup og fikk mere hjelp der. Sleit spesielt med å snakke med voksne.
    Mange situasjoner er fortsatt vanskelig men mye bedre enn det var.
    Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Hei, tusen takk for din kommentar :) Flott å høre at du er bedre, det gir håp til andre som sliter.... Kjenner godt igjen det du skriver om problemer med å prate med voksne, som vår datter slo fast da hun gikk i barnehagen: "Jeg snakker ikke med voksne jeg, mamma". Heldigvis er dette blitt moderert med tiden.

    SvarSlett

NY spennende forskning om selektiv mutisme

Jeg kom tilfeldigvis over denne artikkelen på nett, og ønsker å prøve ut dette programmet: Les artikkelen her (på engelsk)